Kampanie displayReklama w mediach społecznościowychE-mail marketing
Dział SPC Interactive pomoże Państwu przygotować całościową strategię obecności Państwa firmy w internecie.
Kampanie display
Planujemy i prowadzimy kampanie display w internecie, skierowane do precyzyjnych grup docelowych.
Oferujemy Państwu możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowej w czołowych polskich portalach horyzontalnych (Onet, WP, Gazeta, Interia i inne), w sieciach reklamowych oraz indywidualnych, dopasowanych witrynach. Poprzez dobór odpowiednich serwisów, nasi eksperci pomogą Państwu zrealizować najbardziej wymagające cele.
Kampanie rozliczamy w modelach efektywnościowych, to znaczy, że płacą Państwo tylko za konkretne efekty.
Reklama w mediach społecznościach
Już 87% polskich internautów korzysta z serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Linkedin. Obecność w nich marek jest już więc dziś niemalże obowiązkowa, a reklama w serwisach społecznościowych jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się form promocji online. Jak pokazują badania, 43% osób odwiedza witrynę marki, z którą miała kontakt za pośrednictwem serwisu społecznościowego. Jest to więc też reklama niezwykle skuteczna. Dodatkowo, daje unikalną możliwość interakcji firmy z klientami.
Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę:
- Stworzenie profili firmowych,
- Administracja i moderacja,
- Tworzenie treści,
- Interakcja z fanami,
- Gromadzenie społeczności,
- Organizacja kampanii reklamowych w serwisach.
E-mail marketing
Planujemy i tworzymy kampanie reklamowe z wykorzystaniem poczty elektronicznej – skutecznego narzędzia marketingu, który daje możliwość dotarcia w krótkim czasie i niewielkiej cenie bezpośrednio do tysięcy potencjalnych klientów.
Ta forma promocji doskonale sprawdza się w kampaniach nastawionych bezpośrednio na sprzedaż produktów i usług. Przekaz reklamowy jest nie tylko targetowany, ale także personalizowany – do odbiorcy można zwrócić się po imieniu. Dzięki tym możliwościom mądrze zaplanowana kampania e-mail może być niezwykle skuteczna.
Skupiamy się na stworzeniu jak najbardziej dopasowanej bazy odbiorców oraz na jak najwyższej dostarczalności e-maili, którą monitorujemy i mierzymy.