• b2b
  • Kampanie w mediach

Planowanie
i zakup mediów
SponsoringReklama
kierunkowa
Promocja
za granicą

Planowanie i zakup mediów

Od prawie 20 lat doradzamy naszym klientom w planowaniu kampanii reklamowych.

Posiadamy dzięki temu dużą wiedzę i znakomite rozeznanie na rynku, możemy też zagwarantować konkurencyjne rabaty.

Zajmujemy się planowaniem i zakupem reklam w poniższych typach mediów:

Organizujemy zarówno kampanie B2C (skierowane do finalnego konsumenta), jak i B2B (skierowane do partnerów biznesowych).

Sponsoring

Naszą specjalnością jest organizacja działań sponsoringowych. Ta forma promocji, łącząca w sobie reklamę i PR, obecnie prężnie się rozwija dzięki swojej skuteczności. Pozwala firmie pokazać się w pozytywnym otoczeniu.

Oferujemy pomoc w organizacji takich działań sponsoringowych jak:

  • zostanie sponsorem wydarzeń sportowych czy kulturalnych,
  • a także programu telewizyjnego czy radiowego,
  • zaprezentowanie się na konferencji branżowej i nawiązanie współpracy merytorycznej z branżowym pismem.

Zajmujemy się też organizacją lokowań produktów

Reklama kierunkowa

SPC House of Media dostarcza klientom rozwiązania szyte na miarę. Jednym z nich jest specyficzna forma reklamy outdorowej – reklama kierunkowa. Jeśli chcieliby Państwo wykorzystać jej potencjał, prosimy o kontakt!
Czytaj więcej...

Promocja za granicą

SPC House of Media działa nie tylko w Polsce, ale i za granicą.

Dzięki doskonałej znajomości międzynarodowego rynku reklamowego i rozwiniętym kontaktom z zagranicznymi wydawcami i agencjami, jesteśmy w stanie zorganizować naszym klientom kampanie reklamowe poza Polską, we wszystkich typach mediów.

Specjalizujemy się we wspieraniu eksportu polskich produktów i usług.

Zajmujemy się też organizacją wydarzeń biznesowych zagranicą.


Kraje, w których dotychczas pracowaliśmy: 

mapa