Planowanie
i zakup mediówSponsoringReklama
kierunkowaPromocja
za granicą
Planowanie i zakup mediów
Od prawie 20 lat doradzamy naszym klientom w planowaniu kampanii reklamowych.
Posiadamy dzięki temu dużą wiedzę i znakomite rozeznanie na rynku, możemy też zagwarantować konkurencyjne rabaty.
Zajmujemy się planowaniem i zakupem reklam w poniższych typach mediów:
Organizujemy zarówno kampanie B2C (skierowane do finalnego konsumenta), jak i B2B (skierowane do partnerów biznesowych).
Sponsoring
Naszą specjalnością jest organizacja działań sponsoringowych. Ta forma promocji, łącząca w sobie reklamę i PR, obecnie prężnie się rozwija dzięki swojej skuteczności. Pozwala firmie pokazać się w pozytywnym otoczeniu.
Oferujemy pomoc w organizacji takich działań sponsoringowych jak:
- zostanie sponsorem wydarzeń sportowych czy kulturalnych,
- a także programu telewizyjnego czy radiowego,
- zaprezentowanie się na konferencji branżowej i nawiązanie współpracy merytorycznej z branżowym pismem.
Zajmujemy się też organizacją lokowań produktów.
Reklama kierunkowa
SPC House of Media dostarcza klientom rozwiązania szyte na miarę. Jednym z nich jest specyficzna forma reklamy outdorowej – reklama kierunkowa. Jeśli chcieliby Państwo wykorzystać jej potencjał, prosimy o kontakt!
Czytaj więcej...
Promocja za granicą
SPC House of Media działa nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Dzięki doskonałej znajomości międzynarodowego rynku reklamowego i rozwiniętym kontaktom z zagranicznymi wydawcami i agencjami, jesteśmy w stanie zorganizować naszym klientom kampanie reklamowe poza Polską, we wszystkich typach mediów.
Specjalizujemy się we wspieraniu eksportu polskich produktów i usług.
Zajmujemy się też organizacją wydarzeń biznesowych zagranicą.
Kraje, w których dotychczas pracowaliśmy: