SPC House of Media działa od 1999 roku. Nasz dom mediowy założył i do dzisiaj prowadzi Roland Sprung, wcześniej wieloletni menedżer w globalnym koncernie mediowym Bertelsmann.
Od kilkunastu lat dom mediowy SPC z powodzeniem realizuje zindywidualizowane kampanie, odpowiadające różnorodnym potrzebom klientów. Wśród klientów SPC są przedsiębiorcy (od międzynarodowych graczy, przez duże polskie firmy, po te działające lokalnie), instytucje publiczne (centralne i samorządowe), partie polityczne czy organizacje pozarządowe.
Indywidualne i uważne odpowiadanie na potrzeby klientów to cele, które stawia sobie zespół SPC House of Media. Tworzą go osoby o zróżnicowanym doświadczeniu: eksperci w zakresie kampanii medialnych i działań w internecie, ale także specjaliści od PR i komunikacji czy doświadczeni koordynatorzy eventów. Zespół SPC realizuje zarówno kampanie skierowane do konsumentów (B2C), jak i do odbiorców biznesowych (B2B).
Dzięki elastyczności, otwartości i zaangażowaniu zespołu SPC, proponowane klientom rozwiązania są nie tylko „szyte na miarę”, ale także wykraczają poza tradycyjną ofertę domu mediowego.
Oferta SPC obejmuje:
|
|
|