Polska Cosmetics
SPC House of Media koordynowało pionierski branżowy program promocji branży kosmetycznej za granicą dla Ministerstwa Gospodarki. Trwał on 3 lata, do 2015 roku.
Jego celem było wsparcie eksportu polskich kosmetyków. Skierowany był do potencjalnych kontrahentów polskich firm (działania B2B).
SPC House of Media realizowało go tworząc i promując Polski Pawilon Narodowy na najważniejszych światowych targach kosmetycznych. Dodatkowo, organizowało też misje gospodarcze i przyjazdowe, szkolenia i konferencje.
SPC prowadziło też kampanię reklamową oraz stałą obsługę PR.
Działania prowadzone były już w następujących krajach: Polska, Włochy, Niemcy, Ukraina, Rosja, Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Stany Zjednoczone, Chiny, Brazylia.
Program ten stał się najbardziej popularnym programem spośród 15 zleconych przez Ministerstwo Gospodarki – na współpracę z SPC House of Media zdecydowało się prawie 100 polskich producentów kosmetyków, w tym najwięksi: Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Ziaja, Oceanic, Dax Cosmetics, Eveline Cosmetics czy Verona Products Professional.